Известие

Collapse
No announcement yet.

желая да си купя алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    [quote=Old Fox]
    Първоначално публикувано от "ФЕРАРИСТ":881333x4
    b]гледай модела който взимаш да е без дебитомер фабрично, вървят повече и са по постоянни в ниските обороти[/b]......ако е и без вариатор ще се родиш......
    Дано да се шегуваш. Щото иначе [/quote:881333x4]
    Не бе - сериозен съм като сърдечен удар.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #17
      Ееех, ако тая без дебитомера и вариатора можеше и да е боксеер...Е.авам ги и хлопели, и гоуфове и вся остальная сволочь непьющая!
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #18
        Вие Май много на сериозно се взехте изказвате мнения които не ги мислите и се вземате за специалисти по форумите. НЕ ви питам в кой форум какво пише а ви питам дали АЛФА РОМЕО ( вашата марка и страст) е добра кола и какви са и силните и слабите стани.ТОВА Е МОЯ ВЪПРОС? АЛФИСТИ

        Comment


        • #19
          Sorry,колега - личното ми мнение е: силна страна - много вървят и изглеждат страхотно. Слаба страна - голям разход и скъпа поддръжка. Въпрос на лична преценка.
          ...
          155 1,6 TS 16V `96
          166 2,4 JTD `99
          147 1,9 JTDm 8V `07

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от калин
            Вие Май много на сериозно се взехте изказвате мнения които не ги мислите и се вземате за специалисти по форумите. НЕ ви питам в кой форум какво пише а ви питам дали АЛФА РОМЕО ( вашата марка и страст) е добра кола и какви са и силните и слабите стани.ТОВА Е МОЯ ВЪПРОС? АЛФИСТИ

            Човече каквото и да ти кажем, ако Алфата ти е на сърце вземай и не питай но ако постоянно слушаш мнения за скъпшите ремонти и разхода по добре си вземай скучна германка (както каза един колега някъде из форума)

            ползвай този линк за информация относно покупката:
            http://clubalfaromeo.com/forum/search.php

            P.S. - Всяко удоволствие си има цена!
            Алфист по душа и сърце!
            В търсене на 147
            Пежо 206 '02 - продава се!
            Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 98-ма. - бивша

            Comment


            • #21
              100 различни мнения може да ти дадат тук, и кво това ще те спре да имаш колата която искаш??? Купувай и после ще помагаме със сервизи и магазини за части и ремонт "направи си сам"
              sigpic
              ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
              0889 636 093

              Comment


              • #22
                Re: желая да си купя алфа 156

                Първоначално публикувано от калин
                моля дайте ми съвет .!!!!!!
                Желая да си закупя алфа 156 чувам много противоречиви факти за колата ,че били слаби и много дефектирали.дайте ми савет моля много е харесвам тази кола!!!!!!
                ПС: ако мойе и предложения за бензин или дизел ко е по добре


                БЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
                Да беше потърсил в търсачкета вместо да пускаш теми обсъждани хиляди пъти!!!!!
                Иначе отговора ми е" ДА, страхотна кола. Ако не можеш да си позволиш V6 мотор, си вземи 2,0. Ако я поддържаш добре,с оригинални части и в читави сервизи, няма да ти се налага въобще да знаеш какво е репатрак и разхода въобще няма да е това за което "душманите" на алфа говорят. (ще ти дам пример оня ден заредих 62,8 литра и бях минал 588км, без колата въобще да излиза от софия и при трафика около празниците- който иска да смята-2,0 двигател)
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Dimitrix
                  как може да се разбере има или не дебитомер
                  Бъзик е това, ако е без дебитомер,значи е дупка пълна, а ако е и без вариатор, ще е нещо като голфа примерно
                  Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                  Нагоре по стълбата, която води надолу
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от калин
                    Вие Май много на сериозно се взехте изказвате мнения които не ги мислите и се вземате за специалисти по форумите. НЕ ви питам в кой форум какво пише а ви питам дали АЛФА РОМЕО ( вашата марка и страст) е добра кола и какви са и силните и слабите стани.ТОВА Е МОЯ ВЪПРОС? АЛФИСТИ
                    Добра е колата, аз карам такава от почти 4 години, карам е меко казано, поскоро руша, или най-точно опитвам да раазруша.
                    За това купе и с този двигател едва ли може да намериш нещо по добре като динамика което да е атмосферно.
                    Моята е 1.8, предполагам 2.0 ще е по добре. Мотора не е слаб, но и купето не е леко, още някой друг n.m е би бил излишет, от тая гледан точка мисля че 2.0 е по добрия вариант. Освен това с чип тунинг 2.0 би следвало да стане още по добре.
                    Колата има следните предисмтва :
                    1. Дизайн, това ме накара да си я купя, принципно мението ми за италянската техника е малко по лошо от това за китайските уокмени.
                    2. За нещо което е почти комби, т.е. моята е спорт вагон, стои много стабилно на пътя, факта че съм все още жив го доказва. Честно казано от масовите коли не съм се осмелявал да карам друга така. Като стойка на пътя мога да я сравня с лексъс, а неговото окачване е доста по адвансед.
                    3. Динамиката не е лоша. Дори и нещо да ти друпне малко на самия старт с тия 7000 оборота ти си още на втора когато те са на трета. Недостатъка е че поради ниския въртящ момент ускорението е добро до 4-та, от там нагоре се усеща осезаемо забавяне, но това не значи че не върви, просто не ускорява както до 4-та, но пък не може да очакваш чудо от не турбиниран 1.8
                    4. Контрола на колага е много добре, т.е. освен че много добре стои в завои, се държи и мого добре при спиране и резки маневри. Волана е с малък ход, ако всичко ти е на ред луфтове нямаш, сервото е страшно, може да управляваш с един пръст, не те съветвам обаче. Спирачките са друга добра страна след 400 км практически без накладки и Шумен - София взето за 3 ч 15 мин съм съвсем жив, разбира се за резултат от тази експлоатация може всеки да се досети, във ванто сигурно са чули колата още от арена младост, но въпреки това коата спираше без проблем.
                    5. Сравнително здрава, въпреки че това май зависи от бройка. За карането с което съм я карал и по начина който я карам няма много пролеми. За сравнение един мерцед на има няма 60 хил му потроших окачването за има няма месец при условие че го пазех, т.е. всички тия истории че им е слабо окачването не са съвсем точни. Лесно се стига момента в който почва да тропа, и тропа чак плашещо, но реално колата почти не променя поведнието си на пътя.

                    До тук с плюсовите, сега малко минуси ......

                    Въпреки че не се е чупило кой знае какво не е евтина кла за поддръжка и каране, особенно ако искаш да я караш а не да я галиш.
                    1. Разход на масло, мотора е гледан няколко пъти, всички твърдят че е напълно здрав /беше/. Разхода ми на масло в най-добрия случай е 0.5 л/1000, много зависи от маслото, това е с тутела имола. С к20 разхода е 1.5 /2000, а с мобил не знам какъв беше но доста скъп, си харчеше 1/1000. Това до голяма степен зависи от стила на каране.
                    2. Разход на гориво, както може да се предположи и тук съм далеч от спецификацията, градско около 13, извънградско 15, тук трябва да отбележа че при мен педала за газта има две положения, натиснат и отпуснат, рядко е по средата, много рядко двигателя е под 4000 оборота.
                    3. При ниските обороти въртящият момент е много нисък, да караш стандартният двигател в градът на ниски обороти е супер изнервящо, от тук и завишения разход. След чип тунинг чувам този проблем се орпавя, след като направя ремонт на двигателя мисля да видя как ще се отрази чип тунинга.
                    4. Всички останали "консумативи", свещи, смяната им не е мого евтина, но те се сменят рядко. Заедно със свещите е най-добре да смениш и лулите им. Вариатор, това си е почти консуматив, за нещастие коструктивното решение не е добро от там още по-осезаемо се подчертава проблема в ниските обороти.
                    5. Окачването според мен е надеждно, но ако не искаш да ти тропа което е леко некомфортно ще ти се налага по често да го ремонтираш, това струва парички както се досещаш.
                    От към ремонти и т.н. едва ли е по различно от новите коли, естетсвено не може да го сравняваш с голф, или по стар модел на пасат. Най-чести болки, дебитомер, ламбди дебитомера е с много плаваща цена според модела и това от къде го купуваш. ламбдите са нещо което ги има навсякъде, тук имаш 3 обаче което е леко неприятно, т.е. имаш по една за два цилиндъра преди малките катализатори и една след това /това оабче зависи от годината на колата/. Съответно не са много евтини, но като правило всички ламбди са безсмислени, скоро ще имам алтернатива на тия ламбди, така че ще можеш да разкараш и катализаторите.
                    Катализатора е най-сериозния проблем при мен, специално предните два. Може би другите не са хамали като мен, но моя редовно се преебава, най-вече от удари. В момента моята е с отвратителен звук и грешка в ламбдите от което еку много намали мощността, все едно карам лада но няма да е за дълго.
                    Те това е общо взето. Моето менение, ако искаш красива, удобна и динамична кола 156 е почти без алтернативи при тази цена. Алтернатива може да е някой С200 компресор или 325/ 535, S60, l200/250 горе долу това, за аудита не мога да кажа не съм карал за да имам впечатления как се държи, но всички тия по горе с значително по скъпи от алфата. BMW по никакъв начин не е по удобно поне за мен както и малките лексъс. Като удобство и обем S60 определено е по добре но е съвсем друг клас.
                    Ако искаш здрава и евтина за поддръжка кола с проста конструкция голф/пасат/ само пасата да е енякой от по новите че там не говорим нито за здравина нито за евтин ремонт.
                    Само за сравнение, по нова година имах възможност да я сравня с пасат 2.0 или както там им се води тоя двигател. Пасата имаше малко предимство в ускорение най-вече натоварен /но по това врме моя мотор вече е бил на умиране/, пасата по лесно поддържаше натоварен 160, беше ми трудно да го следвам по магистралата. Основната причина е че точно при тая скорост не си ни за 4 ни за 5 и е в едни смотани обороти, това като цяло трябва да го занеш, има скорости при които е непоносима за каране.
                    Обаче като поведение на пътя пасата беше много назад, дори и на сух път е значително по склонен към носене, не може да говорим за дефект при колата заото буквално е излязла от магазина, нямаше 10 хил май. Освен това друго неприятно нещо, след 2 дена пристой на снега и температура -20 алфата просто завъртях и запали, пасата го въртях няколко пъти чак помислих че ша трябва да му давам ток по едно време, разбира се пасата беше нищо в сравнение с дизеловата кола която беше с нас, добре че е с голям акумулатор та се реши все пак да запали в един момент иначе с тоя двигател не знам как щях да и давам ток с мойто акумолаторче.

                    Comment

                    Working...
                    X